Merhaba, oğluma ek gıda tadımlarına başladık. Fakat 4 gün oldu halen kakasını yapamıyor ve bu durum onu rahatsız ediyor. Anne sütü alıyor ve her gün en az 1 kez kaka yapan bir bebek normalde.Sadece tadım yaptırdım ve zeytinyağı da kullandım aslında. Gazını çıkartıyor bu arada zor da olsa .Bu durumu yaşayan var mı? Nasıl düzeltebilirim?