Merhaba lansinoh eller serbest pompa kullanıyorum, ilk iki ay mükemmeldi sonra vakum gücü azaldı ve bızzztt sesinden sonra bir foss sesi duyuyorum dedim. Servise gönderdim müşteri memnuniyeti açısından yenisiyle değiştirdiler ama ilk kullanımsan itibaren aynı sesi duyuyorum yenisinde de. Sizde de var mı böyle bir foss sesi? Süt geliyor ama bu foss sesine aşırı takıldım vakum kaybediyor sanki. Sizler kendi cihazlarınızı bir kontrol edebilir misiniz benim için? Özellikle güçlü seviyelerde çok net duyuyorum. Otomatik modda 9.seviyede sağıyorum bııızztt foss bızztt foss diye geliyor ses 😅