Herkese merhaba bebeğim 2 ay 14 günlük 2 aya kadar hiç ağlama krizi olmayan bebeğimin son 2 haftadır akşam saatlerinde ağlama krizleri gaz sancıları olmayı başladı ve durmadan en az iki saat ağlıyor sonradan kolik olabilir mi yoksa bebeğimin başka bir sorunu mu var? Doktora anlattığımda gaz sancısı diyor