Ne desem olmuyor..
çip takilacak demiş ya..
sakaysa komik gercekse daha komik..
Neden böyle şeylere inaniyorsunuz?
Yani deprem olunca da amerikanin yaptigini falan dusunenlerden misiniz?
Bir Yaratıcı var ve o zaman zaman bize musibetlerin isabet edecegini belirtiyor, buna inanmak daha güzel degil mi?
Amerika ne büyükmüş arkadaş.. haşa.