4 buçuk günde bitti şükür ilk 2 gün kakada korktu altına yaptı sonra alıştı çok şükür gelince de çişi veya kakası söylüyor kızlar oğlum 37 aylıkken başladık bitti 🥹büyük rahatlıkmış herkesinki kolayca geçsin inşallah kim suan alıştırmaya çalışıyorsa çabucak geçsin inşallah ♥️