lylabse27 Kızlar 4 aylık kızım var ve zayıflamak istiyorum nasıl yapıcam nerden baslıcam bilmiyorum sezeryan göbeğim var ve giydiğim hiçbirseu yakışmıyor ne yapabilirim
hkabak lylabse27 canım kesinlikle ekmeği bırak . Ben ekmeği bıraktım göbeğim baya azaldı. Havalar ısındı bebekle yürüyüşlere çık o da baya fayda ediyor
lylabse27 hkabak teşekkür ederim evet yürüyüş yapmayı planlıyorum bir de fırsatım olursa spor salonuna gidicem
kedili1anne Benimki 7. Ayda gitmeye başladı bazılarınki geç gidiyor Ameliyata bağlı ödemin vardır gider karnın