TazecikAnne22 Meryemeylul Hiç bilmiyorum gerçekten bende 4 değil 9 10 tane var ama almıyor o kadar özenip emzik zinciri felan yapmıştım ismine özel 😄 kullanmadı hiç sıpa😂
Yusufalpinannesi TazecikAnne22 ben de yaptirdim ama kullanmadik hic 😁 ne emzik ne biberon. Simdi de sutum yok mama vermek zorundayim biberonu almiyor
Yusufalpinannesi TazecikAnne22 benim bebegim de maalesef oyle. 3 aydir kilo alimi yok. Sutum de gelmiyor mama da almiyor. Ne yapacagimi bilemiyorum siz neler yaptiniz. Gece beslemesini nasil yapacagim