Meryemeylul canım oğlum sadece anne sütü ile beslendi sütümün azaldığını anladım 10gün önce doktoruyla görüştüm aptamil 1 alıp ver dedi aldım tadı çok kötü bide anne sütü gibi diyorlar asla değil neyse içmedi biberonla sonra kaşıkla verdim içti oohh dedim doydu alıştı mamaya 20dk sonra Bi kusmaya başladı asla dedim asla bidha mama vermem ve attım mamayı çöpe. Yavaş yavaş yoğurt havuç-patates püresi çorba veriyorum maşallah ek gidaya yiyor ve kusmuyor canım.