Ben krizli zamanlarını en son 2,5 aylıkken hamak almıştım onunla biraz olsun rahat atlattım hamakla uykuları düzeldi ağlamasına komple care olmasada en azından daha kısa sürede sakinleştirdi denemediyseniz mutlaka hamak beşik deneyin almadan önce carsafla sallamayı deneyin krizliyken sakinliyorsa hamak kurtarıcı olucaktır tesadüf öyle bide carsafta sallamayı deneyelim derken susup uyuduğunu farketmiştik ertesi günü hemen hamak beşik almıştık ne zaman cırılsa hamağa atıyordum kriz süresi kısalmıştı daha kısa sürede susmaya başladı zamanla zaten hepsi bitti şükür denenmeyen hiçbir şey kalmadı bizde de 4 aydan sonra komple bitti şükür en kalıcı çözümü zamanmış allah kolaylık versin tüm annelere zor iş ya benim ilk 4 ayım ağlamadığım günüm yoktu kolik bebek perişanlık yaşatıyor 😭