doga1267 uzaydanbirisi Mersin’de çok tatil yaparız ilk kez mayıs ayında gitmiştim bir kere ve çok soğuktu. Asla denize giremedim ve ilk defa Mersin’de uzun kollu kıyafetler falan giymiştim. Muhtemelen girilmez şimdide diye düşünüyorum
busbus33 uzaydanbirisi haziran sonunda tam ısınıyor bi de esiyor hâlâ ya geçen sene bu zamanlar klima açıyorduk şimdi cam kapatıyoruz 😢