yenianne9087 Kızlar kızım 2.5 yaşında bu zamana kadar hep skechers kullandık rahat ettik çok fakat sambalar hosuma gidiyor kullananlar yorum yapabilşr mi rahat mı kenarları vs rahatsız ediyor mu skechers dan cok memnundum ama aklım samba da kaldı🙈
Rwerdst yenianne9087 skechers. Samba ayak sağlığı için iyi değil. Aksine zararlı. Uzun giyim önerilmiyor.
obobok yenianne9087 bende samba almıstım oğluma ama cok dar ve rahat değil. Hemende kuculdu 2-3 kez giydik
yenianne9087 boncuk_29 evet rahatlık açısında müthiş ama samba da çok tarz duruyor eğer o da rahatsa bi şans vermek istiyorum 🌸
012530 Samba çok tatlı çok beğeniyorum ama aşırı dar bir ayakkabı oğlu biraz tombik olduğu için asla ayağına girmedi büyük numarası bile. Rahatlık açısından kesinlikle skechers