Herkese selam kızlar. Bugün 28 aylık kızımı tuvalet eğitimine başlattım. İlk gün için tek bir kez tam isabet 🎯 tuvalete yaptırabildim diğerlerini hep altına yaptı. En az 1 saat çişini tutabiliyor. En fazla da 2,5 saat falan tuttu. Öğle uykusundan sonra nedenini anlamadığım bir şekilde tuvalete gitmek istememeye başladı. Bir şekilde ikna ettim götürdüm. Akşam yatmadan 1 saat önce altına kaçırdı yine ve uyumadan önce çiş yapmadı. Umarım geceyi kuru geçiririz. Şöyle yapsan daha iyi olur dediğiniz şeyler varsa önerilerinize açığım 🦋