Bebeğim için 3 tekerlekli bisiklet almayı düşünüyorum fakat çok kararsız kaldım. Alıp kullanan ve markadan memnun kalan var mı. Baktığımda. E bebek bayb toys kırmızı olan güzel gibi fakat onda da bazı kullanıcılar pek kaliteli olmadığını söylediler. Siz de öneride bulunur musunuz