fufissmom Merhaba güzel anneler nasılsınız? 3.yaş nasıl 4.yaş nasıl neler yapıyorsunuz.? Etkinlik, yemek yeme , gelişim nasıl gidiyor. Önerileriniz neler
Minikkalbinannesi fufissmom 3 buçuk yaş oğlum var bol inatlaşmalı.yemek seçme iştahsızlık.hep kendi isteği olsun demesi.4 yaş daha sakin geçiyo diye duyuyorum inşallah öyle olur
Asyaveannesi04 fufissmom 4.5 yaşında kızım bazen inat bazen günlük güneşlik, yoğun tempolu geçiyor 20 güne doğumum var hala kızımı kurstan kursa etkinlikten etkinliğe götürüyorum 😅😅
fufissmom Minikkalbinannesi bizimde aynı bahsettiğiniz gibi 1.ay sonra 3 olucak çok zorluyor. Beni çok inat kıyafet yemek etkinlik hak getire çok çok zor bir süreçteyim. İnanki ne yapacağımı şaşırıyorum.
fufissmom Asyaveannesi04 bende oyun okuluna gidiyordum. Yerlerde yuvarlanıyor. Gitmek istemiyor oyun oynardık birlikte onu bile istemiyor. İnşallah geçici bir süreçtir çok üzülüyorum. Havalar ısındı sürekli park dışarlardayız evi istemiyor artık