Merhaba, oğlum 39 günlük ve 6 gündür kaaksını yapmıyor. Herşey süperdi günde 4-5 kere kaka yaparken birden kesildi. Gaz çıkarıyor bazen sakin sakin bazen ıkına sıkıla. Ben anne sütünü sağdırıp eds yoluyla besliyorum oğlumu. Aynı zamanda gece iki kere mama veriyorum 60 cc kadar.
Doktor fitil verdi 7. Günde fitil koyarsın dedi ama hadi yaptı kakasını diyelim. Ya gene 7 gün yapmazsa yinemi fitil koyacağım. Alışır diye korkuyorum. Başına bu tarz şey gelen veya çevresinden duyan anneler yazabilir mi