Oğlum tam 2 yaşında.
Normalde ekran olayı yok denecek kadar az, fakat 2 haftadır farklı durumlardan dolayı ekran olayını biraz artırdık.
Bununla birlikte normalde sacını kesmek veya kestirmek zulüm makinenin sesinden korkuyor ne kuaförde ne evde dogru düzgün kesemiyoruz.
Bu sefer biraz zorladım aglamasına ragmen bi kac dakika daha kesmeye devam ettim malesef.
Ertesi gün oglum kelimeleri uzatmaya basladı. Ben direkt bi farklılık oldugunu anladım deneye kalmadı 2gün sonra ciddi sekilde kekelemeye basladı. Aynı gün konusurken gözlerini kırpıstırmaya basladı.
İnternetten izlediğim videolardaki önerileri dinleyerek konusması bitene kadar bekliyorum asla kesmiyorum lafını tamamlamıyorum ekranı tekrar kestik vs.
Ama bugun söyle bir durum daha basladı. Konusamadıkca daha dogrusu kelimeleri kekeledikce sinirleniyor 4 5 kez bagırıp aglama noktasına geldi en sonunda sanki konusmaktan kacınmaya basladı. Ne yapacagımı sasırdım, sac kesme olayında zorladıgım icin özellikle vicdanım sızlıyor aranızda böyle bir durum yasayan var mı?