37 aylık bi kızım var bezden şikayetçi olmaya başladı ve perşembe gününden itibaren kendi kendine bezi çıkarıp bi anda tuvalete çişini yapmaya başladı 2 gündür çok güzel bi şekilde ilerliyorduk dün kakasını yaptı mesela ama maşallah diyin hiç altına kaçırmadı yada başka yerlere çişini yapmadı her çişi geldiğinde klozetine gitti ama bugün 3. Gün ve sabah uyandığında yaptı bide 2 2.30 gibi çiş yaptı ve bi daha hiç yapmadı suan tutuyo 2 kere sordum yok diyo napıcam başına gelen varmı 🥹