teachermom_ benimde bebeğim 8 aylık ilk adetimi 4.ayda oldum şimdide 1ay geçtim olmuyorum bir türlü. Afedersiniz o kadar akıntım oluyorki sanki altıma işemişim gibi hissediyorum. Emzirme döneminde böyle düzensiz olabiliyormuş sanırım adet ama gerçekten kötü bir durum hem ne zaman olucaksın belli değil hemde vücut onu atamadığı içinde ekstra gergin oluyor bence. Bende emzirdiğim için söktürecek şeyler kullanmakta istemiyorum açıkcası öylece bekliyorum olurum diye..