Kızlar kızım 5 yaşında parmak ucunda yürüyor 2,5 3 yaş civarı bu bale ye çok özendi o zaman başladı sonra alışkanlık haline getirdi o zaman dan beri parmak ucunda yürüyor çevremde herkes doktora götür bu niye böyle yürüyor diye sorguluyor artık çok sıkıldım bu durumdan doktora götürmek istiyorum ama aklı çıkıyor muayene ettirmez kendini daha önce girişimde bulunduk olumsuz oldu yani kendim evde egzersiz gibi bişeyler yaptırmaya çalışıyorum ama bilmiyorum düz bas dediğimizde basabiliyor bu arada ama sonra tekrar aynı parmak ucunda devam ediyor napıcağımı şaşırdım. Kimisi 6 yaşına kadar normal diyor ama benim içime sinmiyor