Ftmlssa heryerim çatladı üstelik esmerim bacağım, karnım, yanlarım ve göbeğim. Esmer olduğum için çatlaklarım 10 metre önceden gözüküyor 😂 ayrıca sezeryan yaptım kocaman dikiş izi üstünde de hamilelik çizgim 2 buçuk ay oldu doğum yapalı bu saatten sonra bikini giymeyi düşünmüyorum zaten de giymezdim dışarıdan ayıplanaack yerlerde değiller kafama takmıyorum eşimde asla takmaz çünkü ona bir evlat verdim. Ben böyle çatlasın kararsın istemedim sonuçta. Ayrıca bende aynaya baktıkça onları gördükçe mutlu oluyorum. ANNEYİM BEN ÇOCUĞUMUN DOĞUM YERİ doğum çizgisi ve çatlakları her gördüğümde gurur duyuyorum çünkü anneyim. Canım kızım💜