kirmizibalik_ vallah 4 ayıikken bir ataöa başladik, 13 aylik her ay bir atak😂😂bitmiyor mubarek, biri bitiyor biri başliyor😂
Tabii işin şakası bu , 1 yaş atağindan sonra beni en çok zorlayan bu 4 ayıiken gecdgmz atakti, hatrlyorum cok zordu, uyku yokdu, zaten biberonu da orda redd etdi, sadece meme istedi, çok huysuz ve ağlamlakydi,biz de 4 ayina girerken başladı, ve tam 3 hafta surdu, 5 ci ayda artik rahata kavuştuk, ama biberounu o zaman birakti ve bir daha agzina surmedi