Daha önce çok kez konuşulmuştur muhtemelen ama bende yazıp öneri ve destek almak istedim 🥹 22 aylık kızım ama yenidoğandan hallice artık 15-20dkda bir ( eğer oyalayacak bir şey yoksa etrafında) sürekli üstümde her yerde meme meme kimseyle oturup bir bardak çay bile içemiyorum , gece sabaha kadar ağzında meme, çeksem çığlık kıyamet ağlama sürekli yan pozisyonda üstüm açık yatıyorum hiç bir yerim tutmuyor sabah, kısacası arkadaşlar ben mental fiziksel tükenmiş durumdayım 🥹 emzirme sonlandırma işini gözümde kafamda çok büyüttüm vicdanen her yönden beni çok zorluyor lütfen bana bir yol gösterin öğle uykusu mu gece mi sabah mı nerden ve ne şekilde başlayacağımı bilmiyorum sanki emzirmeyi hiç bırakamayacak gibi bir psikolojiye girdim kızımı ve kendimi üzmeden şu iş bir bitse 🥹 okuduğunuz için teşekkürler şimdiden