Mugerrr bu benim bebeğimde de vardı kordonu uzun kleplendiginden dolayı olabiliyormuş eğer içine cekilmezse 1 yaşından sonra cerrahi müdahale edilmesi gerekiyor demişti doktorumuz. Fıtık olabiliyormuş ileriki zamanlarda mutlaka doktora götürün,çok geçmiş olsun