Bir hafta sonra 4 aylık olacağız. Şuan sürekli emmek isteyen, kucakta uyuyan, bebek arabasında durmayan ve dışarda en fazla zorla bir saat tutabildiğim bir bebeğim var. 5 buçuk aylık olduğumuzda ya otele tatile gideceğiz ya da tatili iptal edeceğiz. Sizce sürekli emme isteği azalır mı dışarda daha fazla ağlamadan durur mu bebek arabasına alışır mı açıkçası tatil zehir olacak diye gitmek istemiyorum. Gitmek için erken mi mantıklı mı ne tür sıkıntılar yaşayabilirim yardımcı olun 🥺