aleyezgn Merhaba bende skolyoz ve bir tane fıtık çıktı egzersiz bi işey yaramıyor bebeğim çok hareketli döneminde tek başıma bakıyorum desteksiz bu durumu yaşayan oldumu, neler yaptınız ?
simseklivekalpli aleyezgn geçmiş olsun bende de rotoskolyoz varmış birkaç hareketle düzeltmeye çalışıyorum ama artık zor gibi @gg3848
berk58 aleyezgn merhaba bende ergenlik çağımda 12 yaşlarımda skolyoz olduğumu öğrenmiştim . O zamanlar doktorum egzersiz vermişti 16-17 yaşlarına gelmeden egzersizleri düzenli yap düzelir dedi tabi ben ergenlik triplerimden hiç yapmadım egzersizleri annem bazen zorla yaptırırdı ağlardım . Şimdi keşke yapsaydım da düzelseydi diye ağlıyorum hamile kalıp kilo aldıktan sonra iyice fena oldu şuan 31 yaşındayım maalesef bu yaşlarda ameliyat dışında düzelmesi imkansıZ egzersizler ağrıyı azaltmak için veriliyor
minikaslancik aleyezgn fizik tedaviye gitmelisiniz ağrılarınız için iyi gelecektir, skolyozun ayrı egzersizleri var schroth egzersizleri oluyor terapistleri de ayrı var bi araştırın
aleyezgn simseklivekalpli ya çok geçmiş olsun bende ikisi aynı anda çıkınca dayanılmaz ağrılara sebep oluyor napıcam bilmiyorum
aleyezgn simseklivekalpli evet beni tetikleyen ve skolyozun olduğunu öğrennmemizin sebebi oldu🥲 çocuk peşinde koş eğil kalk bu kadar ağrı ölüp diriliyo gibiyim
simseklivekalpli aleyezgn etiketlediğim arkadaş size daha iyi yardımcı olacaktır 🫠 benim çok fazla ağrılarım olmuyor çok şükür ama fıtık başlı başına ağrı sebebi, tetikleyici de skolyoz tabii geçmiş olsun umarım ferahlarsiniz 💜
aleyezgn berk58 çok geçmiş olsun çok üzüldüm 24 yaşındayım ve yeni öğrendim bende bu durumu fıtık olmasa hâlâ bilemezdim muhtemelen ya
aleyezgn minikaslancik evet normalde gittim bana egzersiz verdi başka bişi yapmadı şimdi başka bir doktor bulduk bakalım o napıcak
berk58 aleyezgn evet zor bi hastalık görüntünden hiç fark etmedin mi benim mesela bazı kıyafetlerde bi tarafım yukarda duruyor sırtım da
srhn246_ aleyezgn 24 yaşındayım hem fıtığım var hem skolyoz ergenlik zamanı doktora gittiğimde yüzmemi söylemişti o iyi geliyo birde pilates fıtığımda kötü benim bacağımdan çekiyo ve kıpırdayamıcak hale geliyorum oğlumu taşırken çok zorlanıyorum bende ama reformer pilates öneririm çok iyi geliyo
senosko srhn246_ bende onu çok istiyorum iyi geleceğini düşünüyorum ama tek başımıza bebek bakınca işler nasıl olacak hiç bilmiyorum
senosko aleyezgn en beterini yaşadım hamileyken iki kez mr çekildim doğurdum tek başıma bakıyorum kırklıyken beni bu halde tek bırakıp çekip gitti kaynanam kolay kolay yerimden kalkamam illaki koltuktan destek alıcam yoksa çok zor bebeğime bakmak daha zor maalesef
senosko aleyezgn gebe kalmadan önce zaten omur ilik eğriliği vardı 18 yaşımdan beri sol bacakta iltihaplı romatizma vardı gebeliğim başlarında sağ bacakta siyatik sinir ağrısı başladı başta gebelikten dendi bana artık bu sürece ait olmadığı belliydi dört beş doktor gezdim iki defa mr çekildim sakroiliak eklem romatizması ve kemikler arasında ödem teşhisi kondu gebelikte tek bi tedavi yöntemi vardı cimzia diye iğne bir defa vuruldum alerji yaptı iğne bende daha da başka tedavi göremedim yakın zamanda fizik tedavi doktoruna gittim sana fizik tedavi işe yaramaz soğuk uygulama yap falan demişti hatta bu hastalık olduğu için normal doğum yapamadım