Kızlar merhaba biri 6 yaşında erkek biri 4 buçuk yaşında kız 2 çocuğum var. Şu anda da 5 aylık hamileyim. Bu ayrıntıları şu yüzden veriyorum, 4 yaşındaki kızım bir kaç gündür değişik hareketler sergiliyor. 4 gün önce hasta oldu ateş öksürük 3 gün yüksek ateş yaşadık şükür şu an sadece öksürük kaldı ama halsizliği var tabi 3 gün çok halsizdi. Her neyse hasta olduğundan kaynaklı mı kardeş kıskançlığı mı yoksa gerçekten büyük bir problem mi var inanın çözemedim. Kızım zaten hasta olduğundan beri halsiz ve sürekli ağlayarak söylüyor herşeyi. Bu gün biraz daha iyi ama yine herşeyi ağlamaklı bir sesle konuşuyor. Mesela anne tuvaletim geldi (ama ağlamalı sesle) anne susadım (yine ağlamaklı). Sürekli bana herşeyi ama herşeyi söyleme gereksiminde bulunuyor. Örnek: anne üstüme su damladı, anne yürüdüm, anne oturdum gibi gibi bir sürü rutin yaptığı şeyleri sürekli bana söylüyor.Bu gün kardeşime neden kıyafetler aldınız dedi tam cevap verecekken kardeşimi seviyorum da ondan demedim dedi. Bende olabilir annecim yeni doğacak ya giyecek bir şeyi yok ya o yüzden aldık sana da almıştık dedim. Kardeşini kıskanıyor da belli etmek mi istemiyor yoksa hasta olduğundan mı ya da başka bir sebeb mi var anlamadım. Hamile olduğumdan da iyice duygusallaştım sanki bir şeyi var ama ben anlamıyorum psikolojisi bozulmuş da bir şey yapamıyorum gibi korkuyorum. Bu gün daha bir değişik inanın anlatamıyorum tam anlamıyla ama garip hareketler bi değişik. Mesela neden sürekli ağlıyorsun diye artık dayanamadım sinirlendim. Anne elimde değil sürekli ağlayasım geliyor dedi. Lütfen beni rahatlatın özellikle 2.-3. Çocuk anneleri. Uzun olmuş hakkınızı helal edin.