irem3026 Bugün 2 defa bezinde yeşil kaka gördüm sarı ve yeşil bu ne demek oluyor bazı yerde doymuyor bazı yerde üşütmüş falan yazıyor anlamadım?
nurozerr irem3026 doktora ve hemşireye ayrı ayrı sordum normal dedi. Mukuslu olduğunda bile Kan vs görünmüyorsa, vücudunda egzama yoksa yine sorun değil dediler bana
gzd_nhr irem3026 hem anne sütü hem mama mı alıyor canım benim bebeğim genelde öyleyken hem yeşil hem sarı yapıyordu bezde iki renk oluyordu yani
irem3026 nurozerr açık yeşil bizimki anlayamadım araştırıyorum herkes farklı birşey diyor anlayamadım demekki bir sorun yok teşekkür ederim🤗
2025mucizem irem3026 çok normal ya korkma yinede emin olamk istersen doktora şöyle. Benim oğlan sarı yeşil ve daha da koyu renk yaptığı oluyo mamizdan kaynaklı