26cek aynısını yaşıyoruz, erken uyutmaya alıştırdım hormon salınımı daha yüksek, yararlı diye ama bu defa ben uyuyacağım zaman sık uyanmaya başlıyor ve sabah 5-5 buçukta ayaktayız. Bebeklerde kaçta uyursa uyusun toplam uyku saati sabit bence. O yüzden ya biz de erken uyuyacağız ya da onları azcık daha geç uyutacağız 🥹