Çocuklarımın arası sadece 1 yaş 12 gün bende 4 aylıkken felan hamile kalmışım öğrendiğimde 8 haftalıktı djsjdj aldırmaya kıyamadım ama senin gibi çok üzüldüm çok korktum ve hatta utandım bi süre arkadaşlarıma bile söyleyemedim. Sadece şunu söylemek istiyorum zor mu çok zor ama küçüğe baktığımda vicdan azabı çekiyorum onu istemediğim için heyecanla karşılamadığım için ve ondan utandığım için. Ha bazen oluyor büyüğe baktığımda da vicdan azabı çektiğim oluyo yalanım yok yani tek olsa daha rahat ilgilenirdim felan diye düşünüyorum ama ikisi birlikte oynadığında birlikte güldüğünde o kadar mutlu oluyorum ki sadece onları izleyesim geliyo 🌸