symstf yorumlarda da yazılmış ama genelde insanlar lcw ve civili çok kötülüyor malı güzel değil bilmem ne diye inanın oğlum 4 yaşında çoğu alışverişini lcw ve civilden yapıyorum, kış boyu giydiği kazaklar eşofmanlar daha yeni gibi duruyorlar hatta hafta içi civile toplu alışveriş yapmaya gidicem, bayramlıklarını bile lcwdan aldım, trendyoldan falanda alıyorum geçen bayram magu diye bir markayı çok övüyorlar diye takım aldım 3.yıkamada pantolonu diz yaptı çizgi çizgi oldu. Alırken tek dikkat edeceğiniz şey en az %90 pamuk olması, öyle güzel bir şey gözüme çarparsa pazardan da alıyorum, heves ettiysem hoşuma gittiyse pahalı markalardan da alıyorum ama dediğim gibi tek kriterim pamuk olması