kalkbircaykoy Kızlar bugün direksiyon sınavım vardıı geçtimmm çoook mutluyum sizlerle de paylaşmak istedim 🫶🏻
1sen1ben1debebekk kalkbircaykoy hayırlı olsun🥰Bende yeni yazılıcam yarın kayıt yaptırıcam nelere dikkat ettiniz nasıl öğrendiniz hani pratik yaptınız mı kendi arabanızla yoksa kursta öğrendiğiniz kadarı yetti mi bilgi verir misiniz🥹
kalkbircaykoy babyshark_ başta zor gelebilir ama inanın sürdükçe korku falan kalmıyor hatta zevk almaya başlıyorsunuz ☺️ mutlaka yazılın bir şekilde oluyor gözünüzde büyütmeyin gerisi gelecek 😍
kalkbircaykoy 1sen1ben1debebekk çok teşekkür ederim 🥰 hocanızı dikkatli dinleyin ve odaklanın inanın gerisi gelecek. Kursta öğrendiğim kadarıyla sınava girdim çünkü hocam farklı bir araçla çalışmamı istemedi 🥹
Yesillhanim kalkbircaykoy inşallah ben otomatiğe yazıldım manuel çok karışık geliyor yapamam diye düşündüm
1sen1ben1debebekk kalkbircaykoy hayırlı olsun tekrardan gerçekten bu bir özgürlük yaaa🥹Bende alabilirim umarım
kalkbircaykoy 1sen1ben1debebekk çok teşekkür ederim 🥰 kesinlikle 💯 inşallah alacaksın kendine inan yeterki 🫶🏻
kalkbircaykoy Yesillhanim manuel de yaparsınız ama dediğiniz gibi daha karmaşık hakkınızda hayırlısı olsun inşallah sürecinizi güzelce tamamlarsınız 😍