Kızlar babam gırtlak kanseri denildi 2 ay önce ameliyat edip isin verdiler kanseri cok hızlı yayilanmis boynuna ve kemiğine sıçramış doktor yine ameliyat diyor Ankara’ya gidiyoruz doktora bana cok saçma geldi böyle hızlı yayılan şeyin tekrar ameliyat olması daha kotu sonuclar yaratabilir die dusuyorum bildiginiz kkb doktoru varmı ii yada başına gelip atlatan nasıl bir süreçten geçtiniz die sorardim