Korkutmak istemem ama 6 aylığız hala aynı özellikle kalabalıkta sanki birşey olmuşcasına çığlık çığlığa ağlıyor ama sakin ortamda daha iyi evde de ağlar akşama kadar bazen toplasan 1 saat uyumaz sürekli ağlar kucak istiyor kucakta sakinleşiyor ek gıdaya geçtik ama tadına bile bakmıyor çok zorlanıyorum aç değil sancısı yok birşeyi yok ama ağlıyor sürekli