sevgiikldn yeni doğanken pek çıkılmaması iyi olur fakat sizinki büyümüş artık, çocuklarımızın hasta olmasını istemiyoruz evet ama aynı zamanda sosyalleşmesi, farklı mekanlar insanlar görmesi, yaşıtları ile iletişim kurması gerekiyor onları fanusa kapatamayız. Var öyle çocuğunu hiç bir yere çıkaramayan arkadaşım fakat şimdi 2 yaşında olduğu halde ne parkta ne misafirlikte rahatça oyanayabiliyor