4 buçuk yaşında Oğlum salı gününden beri yogun ishal ardından ishal ile birlikte ateş başladı iki gün beraberinde uyku hali iştahsızlık rengi benzi değişti ama ishale bağladım. Şuan ateş tamamen bitti ishal de gerileme var tamamen bitmese de iştahı genel hali daha iyileşti ben bı mikroptan dolayı olacağını düşünüyordum ki doktora da gittik baya ilaç kullandık bugün 4.gun daha iyiyiz gibi oğlum zayıftı daha da çok zayıfladı rengi benzi sarardı ama olur toparlaniriz dedim sorun şu ki annemlerin bağ evi var pazar günü ordaydik ve bir alanda bi mantar çıkmış türü nedir bilmiyorum ben görmedim ama çıkıyordu yer yer bahar aylarinda bana bugün dedi ki dayım bana mantarlara dokunma dedi ama ben dokundum dedi suçunu itiraf eder gibi duydugumdan beri ağlamaktan mahvoldum doktoruna da soyleyecem eşime henüz bişey demedim zehirli mantar zehirlenmesi böyle bişey mi yaşayan oldu mu