Kızlar merhabalar bir süredir bakıyorum da hala kararsızım elbise veya kot pantolon bluz olarak kombin yapıcam kıızımada benim le aynı renk tonlarında elbiseler beğendim beden bulamadım fikir verin bayram kombinleri nasıl olacak ya da kızımada takım alıcam kot bluz olarak ama elbiseler de daha hoş