pekdemirr benim bebeğimde de oluyor ürperme gibi genelde gazı olunca ya da idrar yaparken oluyor normal yani zamanla azalıyor 5-6 aylıkken başlamıştı 10 aylık şu an eskiye göre çok çok azaldı haftada belki bir iki kez ancak oluyor. Çoğu bebekte oluyor sanırım endişelenmeyin. Rabbim yavrularımızı hastalıktan, kaza beladan korusun.