mamacitaa_ uykusuzanne__ 7 de kalkip en gec 8:30 da kauvalti yapilirsa cok da erken sayılmaz yemek icin 😂😂 kuzum esim alismis 2-3 arasi kesiin yemek olur kizlar zateb acligi yemek yemeyi umursamazlar bile 🥹 aksam da veriyorum ben, bu saatlerde de
myangelson uykusuzanne__ bugün eşim nöbette dünden kalan kuru fasulye pirinc pilavı var gorkeme yedirecegim. Ben de ton balıklı salata yapmayı düşünüyorum 😅