gokce_yekta ben e bebekten baby plus standart suluklardan aldım. Diğer sulukları sallayınca pipetten akıtıyor. Buna ilk doldurduğumuzda bir kere ters çevirince bir akıtma yapıyor sonra tekrarlamıyor. Hava mı oluyor ne anlamadım nedenini. Ama benim kızım akmayınca ağzında biriktirip yine döküyor 😂 ona da bir çözüm var mıdır acaba 😂 (genel olarak memnunum, ucuzdu da denenebilir)