HiranurElifLiva Kızlar merhaba. 12 günlük bebegim var anne sütü emdikten sonra süt burnundan geliyor. Başına gelen varmı
Deletedmom115 HiranurElifLiva Fazla emiyor olabilir emzirirken dik tutun hemen yatırmayın gazını da muhakkak alın.
Aykizimm HiranurElifLiva 45 derecelik açıyla emzir başı yukarda olsun emerken canım birde reflü yatağında yatır yoksada yine reflü yatağı gibi eğim sağlayarak yatır muhtemelen düzelecektir kuzum 🙏🏻
Kuzeyimmmm HiranurElifLiva aynı durum için bende post açmıştım malesef cevap veren olmadi oğlum yeni dogdugunda yatarak emzirmede şıpır şıpır gelirdi burnundan süt doktorumuza danıştım yan yatirarak emzirebilirsin demişti bi sorun olmaz demişti 1 ay kadar geldi burnundan süt şuanda 10 aylık burnundan süt gelmiyor 1 ay kadar sürdü geçti
44760 Bizimde başımıza qeliyodu yeni doqduqunda sanırım reflü wardı birden öksürür o anda burnundan süt qelirdi bende çok korkuyodum üzülüyodum yawruma☹️ama şimdi minnaqım 3 aylık oldu 🥰🥰we yaklasık 1 aydırda olmuyo. Korkmayın yani qeçecek inşallah