ozayd Selam Hanımlar, 17 günlük bir bebeğim var ve ilk çocuk. Havalar da ısındı malum, evde ve dışarda neler giydirmeliyim ? Tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum. Lütfen dalga geçmeyin ilk çocuk olunca bilirsiniz 🥲🥰
smileylaylom ozayd eğer eviniz 23-24 dereceyse zıbın, ama dışarda uzun kollu müslin tarzı şeyler giydirin ya da gündem tepedeyken çıkarmayın. Çünkü ilk 6 ay güneş kremi sürmek iyi değilmiş gözenekleri tıkadığı için
gzd_nhr ozayd uzun kol zıbınla çoraplı alt üst takım senin için kolay olacaktır canım evde. Sırtını göğsünü ara ara kontrol et çok sıcaksa zıbını kısa kollu giydirirsin.
3kedili2bebekli ozayd su an 1 haftalık 2 kilo doğduğu için doktorumuz 1 kısa kollu zıbın üstüne bir takim yeterli fazlası da eksiği de olmasın 1 aydan sonra incelt yavaş yavaş dedi bakalım şapka eldiven ve ekstra çorap yok uyurken ince muslin
defnesmom3 ozayd kızım temmuzda doğmuştu o zaman havalar sıcaktı yenidoğan atlet ve alt üst takım giydiriyodum doktora sormuştuk zibinla uyusun havalar çok sıcak giydirmeyin bir şey demişti ilk olunca napicagini bilmiyo insan o zamandan sonra zibinla devam ettik havaya ve oda sıcaklığına göre giydirin
gokturk_mom Bütün gün ebebeğin o atlet zıbınlarıyla geziyor bir kat daha giydirince ağlıyor sadece ayağına çorap giydiriyorum 30 günlük 😄
ilkannelik1 gokturk_mom hangi şehirde yaşıyosunuz biz İstanbul’dayız henüz öyle ısınmadı sanki ya da ben çok abartılı giydiriyorum. Gündüz bugün ilk kez tişörte geçtik altında zıbınla giydiriyorum ve tabi alt pijaması da oluyo ince ve ince bi çorap akşam da uzun kollu üst giydiriyorum 70 günlük
mmoz gokturk_mom gaz olmuyor mu?48 günlük bebepşme çorap üstüne çoraplı pijama onun üstüne patik giydiriyorum ayakları sıcak olsun gazı rahat çıkarsın diye ahshfkfk
mmoz premsesanneai istambul soğuk.Fazla derken bir atlet bir üst alt yani atlet zaten sıfır kol.Takım da uzun kol.Bugün dışarı çıktık bu dediklerime ek olarak bir uzun kollu yelek bir patik bir de eldiven giydirdim
gokturk_mom mmoz ayaklarını sürekli kontrol ediyorum aslında sıcaklığı düşerse çorabını çıkarıp patikli alt giydiriyorum sadece ama genelde ayakları sıcak, gaz olmadı ama her bebek farklı tabi ben ilk doğduğunda beri kat kat giydirmedim hiç sıcaktan hastalık olmasın diye
yrtt Benimkide 17. Günlük ikinci bebeğim ilki kıs bebesiydi bu yaz suanda gündüzleri sıcak fakat kısa kollu yada zıbın giydirecek kadar değil bence aksamlarıda baya serin zıbın üstü tek kat uzun tulum giydiriyorum henüz Kısa kollulara geçmedim