Merhaba hanımlar, bebeğim şuan 9 aylık sadece anne sütü alıyor ve 6 aylıktan beri ek gıda reddi var. Asla kaşığa ağızını açmıyor eline verdiğim şeyleri de yemiyor blw yapıyor bazı yemekleri 1 2 defa ağızına götürüyor ama daha fazla değil onları da tükürüyor. Anne sütüne düşkün. Diş dönemi olur dediler ama her gün mü diş dönemi diş çıksa da devam ediyor bu durum. Sadece meyve yiyor başka bişeyi kabul etmiyor türlü tarifler deniyorum günde 4 öğün teklif etmeye çalışıyorum yaşayan var mı geçer mi kilo alımı yok denecek kadar. Kilo verecek diye endişeliyim çok hareketli bir bebek lütfen yardımcı olur musunuz