egekin Bebeğim yarın tam 1 aylık olacak. Yaklasık 1 haftadır emme sonrası kusuyor. Bazen cok az bazen şiddetli oluyor. Her emmeden sonra değil ama genelde yasıyoruz bu problemi. Ne yapabilirim canımı sıkıyor emdiğini kusması
Rabiiul egekin hemen yatırıyor musunuz ? Gazını tam çıkartmıyor olabilir veya sarsıntısı fazla olabilir
egekin Rabiiul gazını her beslenme sonrası cıkarıyorum çıkarmasa bile 10-15 dk dik tutuyorum. Ama yine de kusuyor az da olsa cogu zaman
Elif337798 Kızımda çok çıkarırdı reflü denmişti emdikten yarım saat sonra yatırırdımöğle azalmıştı kusması çoksa bir götürün derim normal diyip geçmeyin ben dedim hiç kilo almadı. İştahsız bir bebek oldu kustukca emmek istemiyorlar