Anneler merhaba,
Eşime hakiki kestane balı gönderdi bir arkadaşı oğlum için, 2 yaşında alerjik bronşiti var. Çok faydalıymış. Ama bildiğim kadarıyla ağır bir bal. Sadece hasta olduğu zaman öksürük olduğu zaman mı vermeliyim yoksa haftada 1-2 kere çay kaşığı ile kahvaltıda mı vermeliyim? Bilginiz var mı? Teşekkürler 🙏🏻