Çocuğuma bir şeyler oldu. 10 ay 8 günlük. Tamam zaten meme bağımlısıydı ama ek gıdayı neredeyse komple kesti. Sevdiği hep yediği yiyecekleri bile yemiyor. Memeye abandı. Ama kilo da aldı garip bir şekilde. Üstteki dişi de patladı üzerine.. Asla tek durmuyor. Oyuncaklarıyla ilgilenmiyor. Yatırıyorum uyumuyor. Memede uyurdu çok güzel o bile olmuyor artık. Sabahın 7sinden beri mahvetti beni. Birkaç gündür evet huysuzdu ama bugün aman allahım. 🤦🏼♀️
Çığlık atıyor ve dışarı çıkmak istiyor. Bebek arabasını görünce deliriyor. 😅 Allahtan o süper bir kurtarıcı şu dönemde. Bebek arabasında oturup gezmek istiyor. Parka gidiyoruz arabasında oturup akşama kadar çocukları izleyip çığlık atıyor. Hiç eve sokmasam sıkıntı yok. 😅 Ne kadar sürüyor bu acaba? Bugün bir sürü işim vardı evde, hepsini bıraktım anne Koala bebek Koala geziyos evin içinde. Şimdi sallayarak uyutabildim neredeyse ağlayacağım ama gülesim de geliyor. Deliriyor olabilir miyim? 😩