Daha 9 gün olmuş diyorsunuz unutmaması normal değil mi sonuçta doğumdan itibaren bir bebek için annesinin o sıcacık yuvası. Aylarca sığındığı güvenli yer. Birden kesiliveriyor. Bebek de tekrardan o güveni arıyor o nedenle emzirmeyi kestikten sonra dahi memeye dokunması sevmesi açıp bakması çok normal şeyler. Ve böyle böyle vedalaşması da gerekir diğer türlü birden elinden almak bana sağlıklı gelmiyor. Bunlar şahsi düşüncem ve okuduklarım üzerine fikirlerim tabi herkes farklı ilerleyebilir ama ben emzirme kesme ve tuvalet eğitiminin çocuğun hayatında çok önemli bi yerde olduğuna inandığımdan mümkün olduğunca yavaş geçişli olması lazım diye düşünüyorum.