Bizimde şuan 17 aylık ve 2 ay once dişinde erime başladı şuan dişi hafif sarı renge döndü eger devam ederse sizinki gibi sarılar koyulaşıp ericek sanırım, bebeginizin dişi ne zamandır bu boyutta çünkü çürük gittikçe dişi eritiyor hatta ben tamamen dişin eriyip sadece kökünün kaldigini bile gördüm, o zaman kaplamada yapılmıyormuş tamamen dişsiz kaliyormuş yani şuan sizin erimesi durduysa bikaç aydır böyleyse hani bekleyin dicem ama takip edin eger devam ediyosa bence doktorun dedigini yapin cünkü dişsiz kalırsa bu sefer çene gelişimi yüz gelişimi konuşma vs hepsi etkileniyor yeni dişi gelene kadar daha kac yil var o süre boyunca dişsiz kalmamali