18 aylık bebegim sabahları güzel kahvaltı ediyo sonrasında bi meyve yiyor ikindiye dogru corba yedieiyorum akşamda yemek mesela dün kıymalı yogurtlu ıspanak yedi, ama sanki az gibi geliyor mesela oglen sırf corba ile doyar mi? Yada akşam sadace tek bi cesit ile yemekle? Neler yapmam lazım fikir verir misiniz cok zor geliyor bana