asena3265 hayatcokguzel saati yok sürekli teklif ediyorum kabul ettikçe emiyor.Doktorumuz böyle uygun gördü ben de bebeğim doğum yaptı yapalım uyguluyorum bir sıkıntı da olmadı.Bu bebeler robot değil emzirmenşn saati mi olur demişti doktorumuz😁😁😀😁
arzu38arzu hayatcokguzel genelde 3 saati geçirmiyorum ben uykudan uyanıyor 10-15 dk oyalanıp emziriyorum sonra 1.5 -2 saat uyanıklıktan sonra geri yatıyor max 1 saat sonra döngü yine aynı
hayatcokguzel asena3265 bende sık emziriyordum ve kusma şikayetiyle doktora gittiğimiz zaman çok besliyorsun demişti şimdi saat aralığını uzatmaya çalışıyorum şaşırdım ben de 😁😁
fymygtglc Benim kızım da 4 aylık , genelde uykudan uyandıktan bi müddet sonra ve uzun süre uyanık kaldıysa uyumadan önce emziriyorum . Geceleri kendi ne zaman uyanırsa
hayatcokguzel fymygtglc evet gece beslenmelerinde bir sıkıntı olmuyormuş sanırım ama gündüz düzeni sağlayamiyorum 😁
asena3265 hayatcokguzel her doktor bir şey söylüyor ben şükür öyle bir sorunla karşılaşmadım o yüzden huzursuz olduğu gibi ya da 1 ya da1 buçuk saatte bir veriyorum ama özellikle şu saattte vereyim diye koşullandırmadım kendimi
arzu38arzu hayatcokguzel çok sık emmek istemiyor yada fazla emince kusuyor bende o yüzden biraz zaman tanıyorum