Kızlar ben hiç haber falan izleyemiyorum, nedir bu virüs olayı, Anadolu Yakası’nda bi kaç vaka görülmüş diye duydum sadece. Ben Kıbrısta yaşıyorum ve Rotavirüs ile Menenjit aşılarından sonra Türkiyeye ailemin yanına gitmeyi istiyordum ama karantina durumu olur mu diye endişelendiğim için gitmekten vazgeçtim, daha kızım 2 aylık çünkü, ama var mı karantina durumu, yoksa geçici bi şey mi?